torsdag 2 september 2010

En chans i livet

Hej! Jag heter Sanna.

Jag fick en fantastisk möjlighet för två månader sedan när Mona frågade om jag ville överta Bergstenska Gården. Självklart kunde jag inte säga Nej. Så nu står jag här med en helt underbar butik!

Jag kommer att fortsätta ta hem charmiga äldre möbler med karaktär. En del kommer jag vilja behålla i deras sköna slitna stil och andra kommer jag att rusta upp och ge nytt liv.

Ni som gillar den lantliga stilen kommer fortfarande att hitta mycket att dekorera era hem med. Och ni som letar efter presenter till barn och barnbarn kommer att hitta både lite nya och äldre spännande saker!

Kom gärna förbi och hälsa på! Mona kommer att vara kvar här ett tag till för att se till att jag sköter mig.

Ha en skön helg,
Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej och tack för att du lämnar ett spår. Blir alltid lika glad!